Головний зміст

0e25e9c3Відтепер єдиним документом, що підтверджує право власності на квартиру, є виписка з Єдиного держреєстру майнових прав на нерухомість.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Після прийняття нових законів, які вступили в дію з 1 січня, можна реєструвати свою власність і бізнес у нотаріусів, у місцевих органах влади, а також – у акредитованих суб’єктів. Мінюст виконує цю функцію тільки під час перехідного періоду, який складає 3 місяці.
 
Перший заступник міністра юстиції Наталія Севостьянова розповідає: зареєструвати своє майно в електронному реєстрі – це право громадянина, а не його обов’язок. Але папірець на право власності підробити набагато легше, ніж дані у захищеному реєстрі.
 
Щоб зареєструвати нерухомість, ви берете правовстановлюючі документи, паспорт, ідентифікаційний код, сплачуєте адміністративний збір. Нічого копіювати не треба, навіть заяву за вас заповнить реєстратор.
 
Термін внесення у реєстр – до 5 днів, вартість залежить від площі квартири і складає близько 140-150 грн.
 
“Якщо ви купили квартиру в новому будинку, то вона вже є в реєстрі. Але якщо це будинок до 2013 року, у вас є право зареєструватися. Адже якщо ваші документи існують тільки папері в БТІ, якщо щось із ними трапиться, буде важко довести, що це ваше майно”, – говорить заступник міністра.