Головний зміст

14560243062750Наразі Мін'юст підводить підсумки реформи у сфері реєстрації нерухомості та бізнесу. Відбулася передача повноважень органам місцевого самоврядування, нотаріусам та акредитованих суб`єктам.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
«До реформи реєстрацію бізнесу та нерухомості здійснювали 529 територіальних органи Міністерства, сьогодні – це понад 900 органів місцевого самоврядування у сфері нерухомості та понад 700 у сфері бізнесу. Варто підкреслити, що реєстрацією займаються 6500 тисяч нотаріусів та більше 70 акредитованих суб`єктів», - прокоментував заступник Міністра юстиції.
 
Результатом реформи є повна відсутність черг та передумов для хабарництва. Громадяни отримують якісні адміністративні послуги. Надходять кошти до місцевих бюджетів.
 
«Разом з функціями ми передали фінансовий потік з Києва на місця. Сьогодні гроші, сплачені за послуги реєстратора, повертаються до місцевої громади: у вигляді садочків, шкіл, доріг та інших соціальних благ», - зазначив Павло Мороз.
 
Наступний крок Міністерства юстиції –це децентралізація у сфері реєстрації актів цивільного стану громадян. Повноваження будуть передані місцевим органам влади, акредитованим суб`єктам та, можливо, нотаріусам.
 
Розглядається можливість впровадження інституту приватного реєстратора.
 
Міністерством юстиції планується нова послуга: реєстрація та розірвання шлюбу за одну годину. Для населення – це новий зручний сервіс. Для місцевих бюджетів – збільшення надходжень, так як послуга буде платною.
 
Нагадаємо, вже сьогодні заяву на реєстрацію шлюбу можна подати в режимі он-лайн, скориставшись Кабінетом електронних сервісів Мін`юсту.