Головний зміст

dkgeedКабмін Постановою від 31 серпня 2016 року № 565 вніс зміни до  Положення центру надання адміністративних послуг.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Уточнено вимоги до функціонування центрів, завдання та права їх адміністраторів.
Крім того, передбачена можливість створення віддалених робочих місць для роботи адміністраторів центрів.
Згідно зі змінами, в центрі можуть прийматися звіти, декларації та скарги, надаватимуться консультації, прийматися і видаватися документи, які не пов'язаніз наданням адміністративних послуг, укладатися договори і угоди представниками монополістів з надання послуг водо-, тепло-, газо-, електропостачання тощо .
 
 
 
У приміщенні центру можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг). Суб'єкти, які їх надають, відбираються на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб'єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.
Не належать до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов'язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення про надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.
Центр повинен бути оснащений в місцях прийому інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньому для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги.
Можуть встановлюватися додаткові вимоги з обслуговування, можливість надання суб'єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв'язку).
Прийом в центрах, утворених при виконавчих органах міських рад міст, що є адміністративними центрами областей, АР Крим, а також при Київській та Севастопольській міських, районних у мм. Києві та Севастополі державні адміністрації, ведеться не менше 6 днів на тиждень і 7 годин в день.
В інших центрах - не менше 5 днів на тиждень і 7 годин в день.
У територіальних підрозділах центру і в віддалених робочих місцях адміністраторів центру час прийому визначається органом (посадовою особою), який створив центр.
Прийом ведеться без перерви на обід і не менше 1 дня на тиждень до 20:00.
За рішенням органу (посадової особи), який створив центр, час прийому може бути збільшена.
Центри звільняються від плати за підключення (в тому числі обслуговування і використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг.