Головний зміст

xthufВидання Закон і Бізнес повідомляє, що в Апеляційному суді м.Києва (АСК) для відвідувачів запроваджено систему електронного керування чергою.

 

 

 

 

 

Це має покращити взаємодію громади та судової влади, вдосконалити умови перебування в установі, а також мінімізувати кількість документів та процедурних дій.

 

АСК став першим судом в Україні, в якому встановлено подібну систему. Відвідувачі установи вже мали змогу оцінити переваги користування новими електронними технологіями.

 

Суть модуля електронної черги дуже проста: крім автоматичного обліку кількості та порядку надання послуг, відвідувач самостійно обирає потрібну дію, отримуючи підтвердження з терміналу у вигляді талона з порядковим номером. Цей талон разом з необхідними документами користувач пред’являє в порядку електронної черги оператору, звертаючись до відповідного вікна. Інформація для відвідувачів про черговість прийому надходить на мультимедійне табло і супроводжується звуковим сигналом.

 

Нова система має велику цінність. Завдяки їй можна розподілити відвідувачів, уникаючи невизначеності в приймальні й виникнення живої черги, що сприяє створенню більш комфортних умов для обслуговування споживачів судових послуг.

 

Оптимізація та ліквідація черг є одним із пріоритетних завдань Апеляційного суду м.Києва в роботі з відвідувачами. Тож запровадження електронної системи керування чергою сприятиме розв’язанню цієї проблеми та допоможе кардинально скоротити час очікування, створити сприятливу атмосферу обслуговування, а також підвищити ефективність роботи персоналу.

 

Сподіваємось, що новий сервіс дозволить установити більш ефективну взаємодію між судом і громадськістю. Адже широке впровадження в діяльність суду сучасних