Головний зміст

171264 7 0В Україні розпочався пілотний проект «Створення моделі ефективного зразкового поліцейського офісу на базі районного управління поліції в м. Києві».

 

 

 

 

 

 

Здійснювати його будуть МВС і Нацполіція за партнерської підтримки ICITAP та Бюро з правоохоронних питань (INL) Держдепартаменту США почали

 

Проекту реалізують спочатку у Голосіївському управлінні Нацполіції Києва. Згодом відбудеться повне перезавантаження всіх 654 територіальних підрозділів Нацполіції України.

 

За його словами, буде оголошений конкурс поліцейської компетентності за всіма ключовими посадами, також буде проведений спеціальний курс перепідготовки та тренінгів для 100% поліцейських, які працюють в Голосіївському районі. Поліцейські, які добре працюють, будуть оцінені, мотивовані і підготовлені для роботи в межах оновленої моделі.

 

Зміни будть торкатись наступних компонентів

-         Перепідготовка поліцейських

-         Покращення матеріально-технічного оснащення підрозділу

-         Зміна функціоналу у взаємовідносинах з громадянами

-         Зміна організації робочої зони підрозділу.

 

Так службова перепідготовки включатиме функціональну, тактичну, вогневу та фізичну підготовку. Крім того проводитимуться спеціальні тренінги: кризовий менеджмент, основи лідерства, управління, права людини та community police.

 

Буде принципово змінена структура і функціонал працівників поліції, насамперед тих, хто безпосередньо спілкуватиметься з відвідувачами. Корекція в межах впровадження нової моделі включає зокрема такі пункти:

1. Для прийому заяв та інформаційної допомоги громадянам вводиться група первинної комунікації «open office», що складатиметься з п’яти комунікабельних, доброзичливих, ввічливих поліцейських, які вміють оперативно працювати.

 

2. Для оптимізації роботи поліцейського впроваджується єдина система електронного документообігу та уніфікованих баз даних.

 

3. З метою контролю діяльності працівників буде впроваджена система «Робочий час під контролем»: спеціальна програма відстежуватиме використання баз даних, мережі Інтернет, вхід-вихід працівників у приміщення управління.

 

4. Щоб зменшити навантаження і підвищити ефективність роботи чергової частини буде введена посада поліцейського з обліку і зберігання речових доказів та озброєння.

 

5. Працівники чергової частини перейдуть на 12-ти годинну зміну (зараз зміна – 24 години).

 

Як повідомляє Міністр внутрішніх справ, ще однією важливою складовою проекту стане принципова зміна організації робочої зони управління. Так, система відеофіксації і прозорі перегородки забезпечать відео і аудіо фіксацію, зокрема процесуальних дій стосовно затриманих, що сприятиме зниженню корупційних ризиків. А система електронної черги дозволить відвідувачам планувати час очікування прийому.

 

Для належної роботи поліцейські отримають портативну техніку: планшети, портативні принтери, QR-код принтери, засоби відео- і аудіозапису, лазерні далекоміри і цифрові радіостанції.

 

Глава МВС повідомив, що вже навесні 2018 року відбудеться запуск першого повністю оновленого управління поліції в країні – офісу, орієнтованого на максимальну результативність і ясність процедури, регламентовані терміни надання послуг і комфорт для громадян.