Головний зміст

nazkНаціональне агентство продовжує надавати відповіді на найбільш поширені запитання технічного характеру, які виникають у суб’єктів декларування під час роботи з Реєстром декларацій.

 

 

 

 

В цьому релізі об’єднані питання, які виникають у зв’язку з необхідністю змінити електронну поштову скриньку (втрата доступу, пароля, блокування, інше).

Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі необхідно:

авторизуватися в Реєстрі декларацій: https://portal.nazk.gov.ua за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису (КЕП), перейти у вкладку «Мій профіль», натиснути кнопку «Змінити контактні дані», у полі «Новий E-mail» вказати нову поштову скриньку та натиснути кнопку «Змінити E-mail»;

після надходження на нову поштову скриньку листа «Зміна E-mail | ЄДИНИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР ДЕКЛАРАЦІЙ» перейти за вказаним посиланням, повторно здійснити вхід у Ваш персональний кабінет та перевірити вкладку «Мій профіль».

Звертаємо увагу, що у полі «E-mail» повинна бути зазначена вже змінена електронна поштова скринька.
Для зміни електронної поштової скриньки у персональному кабінеті суб’єкта декларування в Реєстрі не потрібно отримувати новий КЕП.

Більше роз’яснень можна знайти на офіційному вебсайті НАЗК у розділі «Рекомендації при роботі з ЄДРД» або за посиланням.

Джерело