Київський районний суд міста Одеси розпочинає 2022 рік з покращення умов для громадян, які звертаються до суду за захистом своїх прав. Цього тижня повноцінно розпочав роботу новий хол, побудований за принципом «єдиного простору». Відвідувачі суду вже мають змогу відчути всі переваги та оцінити оновлені умови перебування в суді.
Головною метою реконструкції вказаного приміщення стало максимальне наближення до європейських стандартів судочинства та необхідність створення сучасного високотехнологічного простору, що забезпечить доступність та зручність реалізації відвідувачами суду своїх процесуальних прав.
Облаштування вестибюлю здійснено за принципом «Єдиного простору», який передбачає отримання 90% судових послуг у вказаному приміщенні.
В приміщенні виділено окрему залу для ознайомлення з матеріалами справ, яка буде обладнана багатофункціональним пристроєм для друку, комп’ютерами з доступом до мережі Інтернет, а також стаціонарним універсальним зарядним пристроєм для мобільних телефонів та планшетів.
Нове приміщення (вестибюль) включає в себе також комфортні зони очікування для відвідувачів, кімнати для медіації та представників ЗМІ та зали для проведення відеоконференцій.
З урахуванням європейських стандартів у вестибюлі суду облаштовані: зручні інформаційні віконця загальної, кримінальної, цивільної, адміністративної канцелярій суду, архіву та прийому позовних заяв.
Відтепер завдяки «єдиному простору» громадяни будуть швидко подавати заяви та отримувати зворотний зв’язок. Раніше для того, щоб просто подати позов громадянину потрібно було знайти канцелярію суду, яка може її прийняти. В результаті людина змушена була блукати коридорами у пошуках кабінету, де їй допоможуть.
Вже незабаром вся корисна, але недоступна для розуміння пересічними громадянами інформація буде транслюватиметься через мультимедійні екрани з інфографікою в холі суду.
Приміщення повністю адаптоване під громадян з особливими потребами та людей з інвалідністю.
Київський районний суд міста Одеси прагне до вдосконалення та оптимізації приміщення суду, застосування новітніх комунікаційних технологій задля задоволення потреб відвідувачів згідно з вимогами часу, підвищення довіри до суду та якісного розвитку діалогу між судовою владою і суспільством.