Міністерство юстиції опублікувало Наказ №173/5 від 24.01.2017 «Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та автоматизованою системою виконавчого провадження».
Вказаний Порядок визначає процедуру передачі відомостей про відкриття та завершення виконавчих проваджень з автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр).
З автоматизованої системи виконавчого провадження до Єдиного державного реєстру передаються такі відомості:
1) відомості про боржника:
- для юридичної особи - повне найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України та її місцезнаходження;
- для фізичної особи – підприємця - прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта, дата народження та її місце проживання;
2) відомості про виконавчі провадження:
- номер в автоматизованій системі виконавчого провадження (Єдиному державному реєстрі виконавчих проваджень).
- дата відкриття виконавчого провадження, завершення виконавчого провадження, скасування постанови про відкриття виконавчого провадження, скасування постанови про закінчення виконавчого провадження, відновлення виконавчого провадження.
- заміна боржника у виконавчому провадженні;
- орган державної виконавчої служби, приватний виконавець, якими внесено до автоматизованої системи виконавчого провадження відомості про виконавче провадження;
3) дата та час формування відомостей з автоматизованої системи виконавчого провадження.
Передача відомостей, внесених до автоматизованої системи виконавчого провадження, здійснюється автоматично програмними засобами автоматизованої системи виконавчого провадження в день їх внесення.