Особам, які уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування та, відповідно, являються суб’єктами е-декларування, для входу до системи Єдиного державного реєстру декларацій потрібно завчасно отримати послуги електронного цифрового підпису.
Для виготовлення електронного цифровою підпису з використанням особистих ключів та відповідних посилених сертифікатів відкритих ключів необхідно звернутися до акредитованого центру сертифікації ключів (далі — АЦСК).
Сертифікат являє собою електронний документ, який пов’язує дані для перевірки електронних підписів з певною особою, підтверджує ідентичність цієї особи й завіряється електронним цифровим підписом надавача послуг - центром сертифікації ключів.
НАЗК визначило можливість використання посилених сертифікатів відкритого ключа, виданих такими акредитованими центрами сертифікації ключів (АЦСК):
- АЦСК Державної прикордонної служби України,
- АЦСК Збройних Сил,
- АЦСК Державної казначейської служби України,
- АЦСК «Головний інформаційно-обчислювальний центр Державної адміністрації залізничного транспорту України»,
- АЦСК ринку електричної енергії,
- АЦСК органів юстиції України,
- АЦСК Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності»,
- АЦСК Державного підприємства «Українські спеціальні системи»,
- АЦСК Інформаційно-довідкового департаменту ДФС,
- АЦСК Публічного акціонерного товариства «Національний депозитарій України»,
- АЦСК Публічного акціонерного товариства «УкрСиббанк»,
- АЦСК Товариства з обмеженою відповідальністю «Алтерсайн»,
- АЦСК «Masterkey» товариства з обмеженою відповідальністю «Арт-мастер»,
- АЦСК Товариства з обмеженою відповідальністю «Ключові системи»,
- АЦСК Публічного акціонерного товариства комерційний банк «Приватбанк»,
- АЦСК Товариства з обмеженою відповідальністю «Центр сертифікації ключів «Україна».
Для того, щоб дізнатися деталі процедури видачі посиленого сертифіката відкритого ключа, звертайтесь за довідковою інформацією до відповідного АЦСК.