Головний зміст

K1Із 18 квітня 2017 запроваджено дистанційний навчальний курс «Робота з клієнтом», який розроблено на основі практики надання безоплатної правової допомоги.

 

 

 

 

 

 

Курс буде корисним насамперед для працівників бюро правової допомоги та відділів правової інформації та консультацій місцевих центрів.

 

Проте навчання доступне усім фахівцям, які працюють із людьми та/або цікавляться питаннями надання послуг, орієнтованих на потреби клієнтів.

 

Курс складається з чотирьох модулів:

  • Орієнтаційний модуль
  • Ефективна комунікація
  • Управління емоціями
  • Управління стресом

 

У рамках кожного з прослуханих модулів слухач курсу проходитиме низку тестів. А наприкінці, за умови складання всіх тестів – отримає сертифікат.

 

Розробники навчального курсу переконані – знання, отримані у його рамках, стануть у нагоді всім, хто працює із клієнтами, і вдосконалять відповідну роботу.

 

Аби стати слухачем курсу, потрібно зареєструватися за посиланням.