Головний зміст

dsuНещодавно Уряд зробив черговий крок у реформуванні державної служби. Усі ключові рішення щодо держслужбовця – питання преміювання, планування службової кар’єри, визначення потреби у професійному навчанні та звільнення – вирішуватимуться за результатами оцінювання.

 

 

 

Затверджений постановою Уряду № 640 від 23 серпня 2017 р. Типовий порядок проведення  оцінювання результатів службової діяльності державних службовців набрав чинності 29 серпня. Згідно документу щорічно у жовтні-грудні державний службовець звітуватиме про виконання завдань, поставлених перед ним на початку року.

 

Безпосередній керівник виставляє бали підлеглому і може оцінити його  показники «відмінно», «позитивно» або «негативно»:

  • відмінна оцінка від 3,65 до 4 балів;
  • позитивна оцінка від 2,5 до 3,64 балів;
  • негативна оцінка від 0 до 2,49.

 

Положення містить наступні критерії:

 

«Не підлягає оцінюванню» - завдання не могло бути виконане через обставини, які об’єктивно унеможливили його виконання і щодо яких державний службовець не міг впливати чи пропонувати інший спосіб виконання завдання за умови, що про такі обставини своєчасно повідомлено безпосередньому керівнику і виконання завдання припинено за узгодженням чи за дорученням безпосереднього керівника, або завдання було скасоване;

 

«0» -  завдання не виконане або в роботі порушено вимоги законодавства у сфері запобігання корупції;

 

«1» - завдання виконане частково, результати не можуть бути використані через необхідність суттєвого доопрацювання, до виконання завдання державний службовець підійшов формально, чим нівелював практичну цінність отриманого результату, або завдання виконане з демонстрацією неспроможності одночасного забезпечення на належному рівні і своєчасного виконання посадових обов’язків, або в роботі порушено вимоги правил етичної поведінки, або процес досягнення результату чи сам результат мав негативний відгук з боку користувачів, споживачів, співвиконавців, керівництва тощо;

 

«2» - завдання виконане, але з порушенням строку виконання чи/або із залученням до виконання завдання допомоги інших (під час виконання роботи державний службовець потребував надання зразків документів, допомоги у виробленні алгоритму роботи, аналізі нормативно-правових актів, суттєвому коригуванні проектів документів, проявляв низьку ініціативність, самостійність, недостатність знання нормативно-правових актів, вимог до підготовки службових документів, потребував нагадувань і високої міри контролю з боку керівника тощо);

 

«3» -  завдання виконане своєчасно, результат якого повною мірою можна використати у роботі. Робота проводилась ефективно з дотриманням правил етичної поведінки;

 

«4» - завдання виконане своєчасно (завчасно), результат високої якості, його досягнуто з високим ступенем самостійності (за необхідності командної роботи), ініціативності, робота проводилась ефективно, з дотриманням правил етичної поведінки. Під час виконання завдання державним службовцем вносилися пропозиції щодо інших документів або їх удосконалення.