Головний зміст

big 1391856368 1Сьогодні Мінфін презентує зміни для публічного обговорення до Порядку оформлення і подання скарг платників податків та їх розгляду органами ДФС.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Функціонування цього механізму мінімізує кількість судових спорів, а відповідно, витрати платників та держави в судовому процесі. Це також підвищить прозорість розгляду скарг, а також гарантуватиме реалізацію прав платників податків.
 
 
Прозорість процесу гарантується правом платника податків:
 
 • заявляти клопотання про:
 - відкритий розгляд скарги;
 - присутність під час розгляду скарги за участю платника податків представників  засобів масової інформації;
 • здійснювати технічну фіксацію засідання за допомогою фото-, відеозйомки,  звукозапису;
 • ознайомлюватись із матеріалами перевірки та адміністративного оскарження в електронній та письмовій формі, робити з них копії, виписки за допомогою технічних засобів.
 
При цьому контролюючий орган нижчого рівня зобов'язаний надіслати до контролюючого органу вищого рівня (що розглядає скаргу), в електронній або письмовій формі всі документи, що стосуються розгляду скарги. Це позбавить платників необхідності “шукати” матеріали справи по різним інстанціям розгляду скарги в ДФС. 
 
 
Передбаченозапровадження додаткових інструментів гарантування об’єктивності розгляду скарги:
 
у розгляді скарги тепер мають право приймати участь представники Мінфіну, Державної регуляторної служби, Уповноважений з питань підприємництва при ДФС та представники Ради бізнес-омбудсмена;
крім того, позиція таких осіб та мотиви не врахування такої позиції (якщо вона не була врахована) повинні бути вказані у рішенні за результатами розгляду скарги. 
Зауваження та пропозиції до проекту наказу «Про затвердження Змін до Порядку оформлення і подачі скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами» можна надсилати на е-адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..